پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی شرر و همکاران(1981)

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی
به منظور سنجش خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان، از پرسشنامه باورهای خودکارآمدی شرر و همکاران (1981) استفاده شد. این مقیاس که برای خودکارآمدی تحصیلی در نظر گرفته شده، دارای 17 ماده می باشد. نمرات بالاتر بیانگر خودکارآمدی تحصیلی قوی تر و نمرات پایین تر بیانگر خودکارآمدی تحصیلی ضعیف تری می باشد. این مقیاس دارای ۱۷ سئوال است که هر سئوال بر اساس مقیاس لیکرت از دامنه کاملاً مخالفم تا کاملاً موافقم تنظیم می‌شود. نمره‌گذاری مقیاس به این صورت است که به هر ماده از ۱ تا ۵ امتیاز تعلق می‌گیرد. سئوال‌های ۱، ۳، ۸، ۹، ۱۳ و ۱۵ از راست به چپ و بقیه سئوال‌ها به صورت معکوس یعنی از چپ به راست نمره‌گذری می‌شوند. بنابراین حداکثر نمره‌ای که فرد می‌تواند از این مقیاس به دست آورد نمره ۸۵ و حداقل نمره ۱۷ است.

دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 1264 مشاهده

کد فایل:19695

انتشار در:۱۴۰۰/۱۱/۷

حجم فایل ها:19.6 کیلوبایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 4


اشتراک گذاری:
 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط