مدیریت شایعه (مهارت های مدیران اثربخش)

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

شایعه عبارت است از : موضوع خاصی که برای باور همگان مطرح می شود، از فردی به فرد دیگر منتقل می گردد.

معمولاً این انتقال بطور شفاهی صورت می گیرد بدون آنکه شواهد مطمئنی در میان باشد.

به عنوان یک قاعده اصلی ، شایعه باید حائز دو شرط باشد:

 اولاٌ موضوع شایعه برای گوینده و شنونده از اهمیت برخوردار باشد.

 ثانیاٌ وقایع باید در نوعی ابهام پوشیده باشد.

 لذا می توان برای شرایط فوق معادله ساده ذیل را ارائه نمود:  شایعه = اهمیت+ ابهام.

مجموعه حاضر شامل 20 اسلاید پاورپوینت است که به تبیین موضوع شایعه در سازمان پرداخته و موضوعات زیر را شامل می شود.

فهرست مطالب:

1-شایعه چیست

2-انواع شایعه

3-انتشار شایعه

4-مدیریت شایعه


دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 1425 مشاهده

کد فایل:19766

انتشار در:۱۴۰۱/۳/۵

حجم فایل ها:653 کیلوبایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 22

فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش


اشتراک گذاری:
 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط